Praca w Inter Cars

Inter Cars SA jest polską firmą od lat będącą na pozycji lidera na rynku dystrybucji części do samochodów. Wciąż dynamicznie się rozwija, niezmiennie gwarantuje: stabilność i bezpieczeństwo zatrudnienia, regularne, terminowe wynagrodzenie, umożliwienie utrzymania balansu pomiędzy pracą zawodową a życiem osobistym, atrakcyjna oferta świadczeń socjalnych i dbałość o bezpieczeństwo pracowników.
To dzięki naszym pracownikom możemy cieszyć się wysoką pozycją w Europie. Wielu z nich pracuje od początku powstania firmy i bardzo często Inter Cars jest pierwszym i jedynym przez długie lata miejscem pracy.
Prowadzimy wiele projektów rozwojowych dla naszych pracowników.
Inter Cars został zwycięzcą konkursu! HR INNOVATOR 2016! Jury nagrodziło projekt „Autostrada Rozwoju” dla kadry zarządzającej i sił sprzedaży spółki.
W 2017 Inter Cars S.A. został wyróżniony przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania KadramiCertyfikatem HR Najwyższej Jakości

Koordynator ds. HelpDesk

Koordynator ds. HelpDesk

Miejsce pracy: Warszawa, ul. Giełdowa 7/9
Dodano dnia: 14.05.2019

Koordynator ds. HelpDesk

Inter Cars S.A. to największy dystrybutor części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych w Europie Środkowo - Wschodniej.
Oferuje najszerszy asortyment części samochodowych w Europie Wschodniej.

Chcesz dołączyć do naszego zespołu IT?
Zaaplikuj na stanowisko:

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Organizacja i nadzorowanie pracy związanej ze wsparciem istniejących aplikacji w organizacji, nadzór nad poprawnym procesem ITIL w obszarze HelpDesk, budowanie wsparcia międzynarodowego.


Ponadto:
• Koordynowanie pracy wszystkich zespołów helpdeskowych
• Bieżący kontakt z zespołami międzynarodowymi i krajowymi w ramach nadzoru realizacji zgłoszeń
• Współpraca z dostawcami zewnętrznymi
• Współpraca z pozostałymi Działami IT w ramach realizacji wsparcia dla użytkowników organizacji
• Wdrażanie standardów ITIL w zakresie zarządzania incydentem,problemem
• Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta wewnętrznego dla wszystkich zgłoszeń
• Utrzymanie poziomu realizacji zgłoszeń zgodnego z SLA, prowadzenie procesu eskalacyjnego zgłoszeń serwisdeskowych
• Nadzorowanie poprawności tworzonej dokumentacji (instrukcje, procedury)
• Przygotowywanie KPI i raportów IT
• Podejmowanie ciągłych działań mających na celu usprawnienie komunikacji w organizacji
• Realizacja zadań analitycznych
• Pomoc we wdrażaniu opracowanych rozwiązań IT
Od kandydatów oczekujemy:

• Wiedzy z obszaru zarządzania usługami IT
• Znajomości procesów ITIL (w szczególności service operation, service transition)
• umiejętności priorytetyzacji zadań oraz skutecznego działania pod presją czasu
• dobrej organizacji pracy
• samodzielności w wykonywaniu zadań i ukierunkowanie na osiąganie celów
• znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

Mile widziana znajomość produktów Computer Association: Service Desk Manager oraz Atlassian: Jira/Service Desk Jira jak również:

• znajomość systemów raportowych BI, Crystal Report
• komunikatywności, umiejętności prowadzenia prezentacji i szkoleń
Gwarantujemy:

• pracę w stabilnej i nowocześnie zarządzanej firmie z wieloletnimi tradycjami
• pracę w doświadczonym zespole 
• wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
• możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
• dostęp do nowoczesnych rozwiązań i narzędzi pracy

Administratorem danych osobowych jest Inter Cars S.A., ul. Powsińska 64, 02-903 Warszawa, tel. 801 80 20 20, sekretariat@intercars.eu. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pod adresem iod@intercars.eu Podanie danych jest dobrowolne i jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym, a ich niepodanie uniemożliwi wzięcie w nim udziału.

Aplikuję